fredag 24 maj 2013

Resan tycks fortsätta......

Jag var helt övertygad om att jag skulle bo i detta hus resten av mitt liv......
Att jag skulle bo i Arvidsjaur för alltid...


Nu verkar det inte bli så
Huset ska ut på hemnet och vi söker bostad i Piteå
Hur blev det så här?

En tanke  kom till oss och växte nu ska vi flytta....
Allt känns så definitivt och  men man kan ju alltid återvända sägs det.
Har flyttat flera gånger i mitt liv men aldrig flyttat tillbaka
Nu bär vägen mot kusten igen måsar och hav.  
För Kenneth blir det att flytta hem igen.

Det känns inte kul att bidra till utflyttning från en så fin plats som Arvidsjaur.
Jag vill verkligen att de små platserna får finnas kvar, vi behöver dom hela eller delar av livet.!

1 kommentar:

Små Vita Ting sa...

Men det kanske är dags att stänga till en dörr och öppna näst. Arvidsjaur och riktiga vänner finns alltid kvar för er.
Kram Mona