söndag 25 april 2010

19 dagar kvar......


Hjärtat rusar iväg, skräck och förtjusning blandas i magen till ett enda bubbel......


Om 19 dagar ska vi gifta oss....


Det blir mer overkligt för varje dag som går.


Att vara i centrum... jag fixar inte det och så plötsligt blir man riktigt i centrum för en dag. Hur ska man kunna gå mot altaret då ALLA tittar???


Det blir säkert mycket fotografering... måste jag va med då?? Jag tror det, konstigt med bara en brudgum på alla bilderna... och dom små näbbarna, eller tärnorna; dom vill nog helt säkert vara med på bild.




Imorgon ska vi till kyrkan och prata med prästen och hoppas vi får träna i kyrkan också, hur vi ska göra.


Det är så otroligt många val som ska göras; typ av klänning, vilken färg? buketten? frisyren? kavaj/kostym? brudmarch? annan musik? vilket typ av löfte? vilken ring? m.m m.m Jag som har besluts ångest...... Inom kinesisk medicin sägs det att den som tar många beslut tappar hår....


Tur att jag får låna extensions av Mona... det kommer att behövas!!

1 kommentar:

Bjelfen sa...

Inget kan gå fel, vad än du/ni väljer :-)